Insider Research im Inc. Magazine

20.12.2017

Im Rahmen der Studie "2018 MarTech Influencers" wurden Experten befragt, was das Marketing in 2018 am stärksten beeinflussen wird. Über die Ergebnisse wurde in Inc. Magazine berichtet. Insider Research gab ein Statement zur Bedeutung von Compliance im Marketing.

Im Rahmen der Studie "2018 MarTech Influencers" wurden Experten befragt, was das Marketing in 2018 am stärksten beeinflussen wird. Über die Ergebnisse wurde in Inc. Magazine berichtet. Insider Research gab ein Statement zur Bedeutung von Compliance im Marketing:

"Analysts who study the matter see challenges in the future ... especially in Europe.

"GDPR will have a major impact on marketing in 2018," says Oliver Schonschek, a technology journalist and a lead analyst for Insider Research in Germany. "The aim of marketing people must be to get the consent of the users in a very intelligent way."

GDPR, of course is the General Data Protection Regulation that the EU is implementing shortly. Since just about every major technology and enterprise company does business in Europe, it's become a global challenge."

https://www.inc.com/john-koetsier/7-out-of-10-cmos-are-trusting-this-1-technology-for-transformative-results-in-2018.html